سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ابلیس (پنج شنبه 86/5/25 ساعت 5:22 عصر)
دلایلی دیگر:

با سلام من وقتی داشتم به فیلمهای 3 و 4 نگاه می کردم متوجه یه نقطه ظریف شدم که احتمال زنده بودن داملدور یا اینکه مرگش یک نقشه قبلی بوده رو بیشتر می کنه ولی بازم می گم احتمالا این نقاط به دلیل فاصله کتاب با فیلم باشه و هیچ منبع موثقی اونها رو تصدیق نمی کنه.

در فیلم سه شاهد بودیم وقتی در مسابقه کوییدیچ هری از روی دسته جارو پرتاب شد و داشت به زمین می افتاد دامبلدور با یک انگشت و با یک ورد شبیه بسترون ماننتون  باعث شد که از شدت ضربه برخورد هری با زمین کاسته بشه. همچنین در فیلم چهار در صحنه انتخاب قهرمانان از جام قبل از شروع مراسم دامبلدور با دستش تمام آتش های روی دیوار رو خاموش کرد و با توجه به صحنه قتل دامبلدور وقتی چوب از دستش خارج شد او مطمئنا می توانست از دستش در محافظت یا ... از خود استفاده کند یا نقطه دیگری هم که بود در کتاب 6 شاهد آن بودیم که دامبلدور وقتی با هری به سوی هاگوارتز در حال پرواز بودند او تمام حفاظ های مدرسه را برداشت و این بدین معنی است که او می توانست آپارات کند پس چرا در لحظه ای که در گیر بود آپارات نکرد؟ شاید هم کرد و فقط یک کپی از عکس جسمش را در آنجا قرار داد و یا حتی امکان دارد که آن فرد دامبلدور نبوده باشد چطور؟ شاید دامبلدور و اسنیپ با یک نقشه قبلی به ظاهر یکدیگر تبدیل شده اند تا اگر اتفاقی برای اسنیپ بیفتد دامبلدور بتواند با ایجاد رابطه با ولدمورت در آنها نفوذ کند...

تمام این احتمالات وجود دارد ولی خانم جی کی رولینگ هنوز هیچ رد پایی از کتاب 7 جز آنها که در پست های قبلی به شما گفته بودم به جا نگذاشته است.

منبع: افکار غلط و پریشان من

نظر بدید

                                                                        





لیست کل یادداشت های این وبلاگ ?
 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 2 بازدید
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدیدها: 3298 بازدید
  • درباره من
  • اشتراک در خبرنامه
  •